De Durfladder
voor een Stercq-winstgevend-merk
Jij wil onderscheiden, maar weet niet waar je moet beginnen. Wat is stap 1? Hoe ziet het vervolg eruit? De Durfladder geeft je houvast.
vul de durfladder inOnze succes
verhalen
waar komt het vandaan?
Iedereen wil een Coolblue, Nike of Apple zijn. Onderscheiden met vette campagnes, strakke boodschappen en kloppende verhalen. Dat is logisch, want het blijft in je hoofd zitten. Je herkent de organisaties en je bent er misschien wel fan van. Er zit emotie in. Je voelt er iets bij. Alleen om dat te bereiken, zul je bepaalde stappen moeten zetten. Courage tonen, je ballen laten zien en durven. Durven te onderscheidenen vooral durven te kiezen. Want durven kiezen, is gekozen worden. En om dat inzichtelijk te maken, is de Durf-Ladder.
hoe werkt de Durfladder?
Elke stap op de Durf-ladder staat voor een mate van zichtbaarheid. Het zegt iets over de mindset van jouw onderneming. Van weinig naar veel bewustzijn (over jouw merketing). Van inactief naar actief. Van doelloos naar een strategie. En van een ‘we doen wel wat’ naar ‘ze kijken naar ons’.
We starten door samen de stappen op de Durf-ladder te bekijken en vragen te beantwoorden. Waar sta jij nu? Waar wil jij naar toe?Hoeveel stappen zijn daarvoor nodig? Dat biedt niet alleen inzicht, maar ook de basis om aan de slag te gaan met jouw merk.
Stap 1: Comfy
Stap 1: Comfy
Jouw merketing staat in de beginschoenen. Jouw merk dus ook (‘is dat neudig?’ ‘mot wie dat oooook?’). Je hebt een aantal jaar jouw bedrijf, doet nog niets (of een klein beetje) op internet en ‘aan marketing’.
Stap 2: Dapper
Stap 2: Dapper
Merketing is niet eng. Je weet dat het moet. Doet ook weleens een nieuwsbrief of social media bericht, maar dat is het ook. Concurrenten doen het ook, dus je moet mee hè.
Stap 3: Gewaagd
Stap 3: Gewaagd
Merketing is serieus en staat op de balans. En jouw merk ook. Er is budget. We hebben duidelijk wie we zijn en wat we willen uitstralen. Dat doen we op meerdere kanalen, meerdere momenten, strategisch onderlegd.
Stap 4: Erg gedurfd
Stap 4: Erg gedurfd
Merketing staat voorop. Alles wat je doet en denkt heeft voor jouw impact op marketing of komt er zelfs uit voort. Je bent voorloper in de markt en andere bedrijven zien jouw als inspiratie.
Waar sta jij op de Durfladder?
Samen bepalen we jouw stercqte, we leggen jouw organisatie onder een vergroot glas en bepalen de juiste koers. Start direct met toetsen.
durfladder direct invullen
Willem
-
Eigenaar Gaswinkel.com
"Met Stercq als partner zijn we in kleine stappen opgeschaald naar een hogere efficiency in werk- en magazijnprocessen, een geoptimaliseerde webshop, betere vindbaarheid en uiteindelijk meer omzet (en winst). Vandaar de jarenlange samenwerking."




+ andere stercqe referenties







